عکس پوستر تسمه نسوز دستگاه بالشتک هوا سایز d50

فهرست مطالب

تسمه نسوز نواری پیوسته است که در دستگاههای دوار، که دارای حرارت بالاست استفاده می شود. تسمه نسوز معمولاً نواری پیوسته وبصورت دایره ای شکل است، که هنگام کار به طور مداوم در حال حرکت است. این تسمه به عنوان مانعی برای انتقال حرارت استفاده میشود به این معنی که دما را از یک درجه مشخص به بعد انتقال نمیدهد.

تسمه ها معمولاً از مواد مقاوم در برابر حرارت زیاد ساخته شده‌اند، این امر آنها را برای استفاده در صنایعی که در آن خطر آتش سوزی وجود دارد، مانند کارخانه های فرآوری مواد غذایی یا کارخانه های شیمیایی در درجه‌ای از اهمیت قرار داده است.

مواد تشکیل دهنده این گونه تسمه‌های نسوز ماده‌ای با نام شیمیایی پلی تترا فلوئورواتیلن (PTFE ) است که معمولاً به عنوان نوار تفلون شناخته می شود. یک فلوروپلیمر نیمه بلوری با خواص منحصر به فرد زیادی است که پایداری حرارتی فوق العاده بالا، مقاومت شیمیایی، مقاومت در برابر خوردگی و همچنین نقطه ذوب بالا (260 تا 300 درجه سانتیگراد) را ارائه می دهد.

علاوه بر این، محصولات PTFE دارای خواص لغزشی عالی، مقاومت الکتریکی عالی و سطح نچسب هستند. با این حال، در مقایسه با سایر موارد، استحکام مکانیکی پایین و چگالی ویژه‌ی بالایی دارند.

تسمه نسوز را بیشتر برای دوخت درب کیسه های پلاستیکی استفاده می کنند و همچنین در دستگاه دوخت ریلی که کاربرد بسیارزیادی در صنعت بسته بندی دارد.

مزیت های تسمه نسوز :

1. مقاومت در برابر درجه حرارت بالا. این می تواند به طور مداوم در 300-260 درجه سانتیگراد کار کند.

2. غیر چسبنده به طوری که پاک کردن لکه ها و چسب های روی سطح آسان است.

3. بازه کشیدگی و افزایش طول تسمه کمتر از 5% است.

4. ضریب اصطکاک کم و عایق خوب.

5. مقاوم در برابر خوردگی شیمیایی، اسید قوی و قلیایی.

6. مقاومت در برابر آتش سوزی و خرابی زودرس

کاربرد تسمه نسوز :

1. می توان از آن به عنوان تسمه نقاله ماشین آلات خشک کردن، نوار چسب، نوار آب بندی و موارد مشابه استفاده کرد.

2. می توان از آن به عنوان مواد بسته بندی در صنایع نفت و شیمیایی برای مقاومت در برابر خوردگی یا در صنایع الکتریکی برای عایق کاری و مقاومت در برابر دمای بالا استفاده کرد.

3. تسمه نسوز در دستگاه‌های تولید بالشتک هوا استفاده بسیار زیادی دارد .کیفیت این گونه تسمه ها نقش مهمی در دوخت پلاستیک دارد و انتقال حرارت یکدست، در حالت تعادل دمایی، در دوخت باکیفیت نقش مهمی دارد .

 نتیجه گیری :

اگر قصد خرید دستگاه دوخت ریلی و تسمه نسوز را دارید، مهم است که بعد از انتخاب یک سازنده معتبر، دستگاهی را انتخاب کنید که اندازه و ظرفیت مناسبی برای نیازهای شما داشته باشد.

مجموعه ایمن پک تولید کننده انواع تسمه نسوز در سایزهای مختلف آماده خدمت رسانی به تولید کنندگان عزیز کشور میباشد.

برای خرید تسمه نسوز اینجا کیلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

کاهش هزینه فروشگاههای آنلاین

کاهش هزینه‌های فروشگاه آنلاین

در این مقاله به توضیح راهکارهای کاهش هزینه های فروشگاه آنلاین میپردازیم و برخی راهها از جمله استفاده از بالشتک هوا را شرح میدهیم
انواع دستگاه وکیوم صنعتی

دستگاه وکیوم بسته بندی چیست و انواع آن کدام است؟

در این مقاله به توضیح انواع دستگاه وکیوم بسته بندی میپردازیم و برخی از نکات مهم هنگام خرید این دستگاه را شرح میدهیم
یه مرد که داره فکر میکنه بالشتک هوا چیه

بالشتک هوا چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

در این مقاله به بررسی بالشتک هوا میپردازیم مزایا و کاربرد آن را در صنایع مختلف بررسی میکنیم و در نهایت نحوه تولید آن را شرح میدهیم