کاهش هزینه فروشگاههای آنلاین

فهرست مطالب

مقدمه

فروشگاه‌های اینترنتی با مسائل مختلفی دست به گریبان هستند و هزینه‌های زیادی سر راه فروش دارند.بازاریابی آنلاین یکی از ظرفیت‌های مهم در جهت مدیریت کسب و کار است. با توجه به این موضوع بسیاری از شرکت‌ها از زمان خود برای سود بیشتر استفاده نمی‌کنند.روش‌های مختلفی برای ارسال سفارشات استفاده می‌شود. کاهش هزینه ارسال هم یکی از دغدغه‌های غیرقابل انکار صاحبان کسب‌وکارها به حساب می‌آید. در واقع دارندگان فروشگاه‌های اینترنتی، به ویژه آنهایی که از طریق پلتفرم شبکه‌های اجتماعی نیز پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از مشتریان در سراسر کشور هستند، باید روش‌هایی را به کار ببرند که مقرون‌به‌صرفه‌تر باشند.

روش‌هایی برای کم کردن هزینه در بازاریابی آنلاین

 شیوه‌ای که برای کم کردن هزینه در بازاریابی آنلاین می‌توان از آن بهره‌مند شد شامل:

آموزش بیشتر به جای تبلیغات

اتوماسیون بازاریابی آنلاین

زمان حمل را کاهش دهید                 

آموزش بیشتر در کنار تعهد به تبلیغات

برای این که بتوان به فروش بیشتری دست یافت باید از تبلیغات بهره‌مند شد. بنابراین کنار گذاشتن تبلیغات برای کم کردن هزینه گزینه خوبی نیست.

در اصل در کنار تبلیغات باید از آموزش نیز بهره‌مند شد؛ برای ایجاد رضایت خاطر بیشتر برای مشتری باید این امکان را به او بدهید تا در مورد کالا و همین طور خدمات اطلاعات مفیدی را در دست داشته باشد. به دست آوردن اطلاعات کافی و جامع در آموزش نهفته است.

تبلیغات عنصر مهم سودآوری می‌باشد؛ به شرط این که به آن پایبند بود. برخی از افراد که کسب و کار‌های خود را به صورت اینترنتی شروع کرده‌اند تمایل زیادی به ایجاد تغییر در تبلیغاتی که ارائه داده‌اند هستند.

اتوماسیون بازاریابی آنلاین

برای ایجاد یک پیوند قدرتمند بین کالا و کسب و کار و همین طور مشتری، اتوماسیون بازاریابی آنلاین بسیار کمک کننده است و باعث افزایش سودآوری در کسب و کار مورد نظر می‌شود.

اتوماسیون بازاریابی آنلاین در اصل دسته بندی علایق و نیاز‌های مشتریان و همین طور بهره‌مندی از واکنش آن‌ها نسبت به محصول است.

برای رسیدن به این مهم، می‌توان از نرم افزار‌هایی در این جهت استفاده کرد؛ که با کمک آن پیغام‌هایی را به صورت اختصاصی برای مشتری ایجاد کرد.

زمان حمل را کاهش دهید

دیگر راهکار کاهش هزینه لجستیک فروشگاه آنلاین کاهش زمان حمل است. اگر مشتریان شما در تهران هستند اما انبارتان در مشهد است، ناچار هزینه ارسال کالا در فروشگاه شما بالا می‌رود. بهتر است انبار در نزدیکی فروشگاه و نزدیک به مشتریان باشد یا از تامین‌کنندگان شخص ثالث در شهر مقصد کمک بگیرید تا بتوانید ارسال بسته‌ها را در زمانی کوتاه‌تر و با سرعتی بیشتر انجام دهید.

نقش دستگاه بالشتک هوا در کاهش هزینه های فروشگاه انلاین

دستگاه تولید بالشتک هوا یک ابزار بسیار موثر در بسته‌بندی و حفاظت از محصول درحمل‌ونقل کالا می‌باشد که به ویژه برای فروشگاه‌های آنلاین و صنایع تولیدی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. با توانایی تولید بالشتک‌های هوا با ابعاد مختلف و امکان چاپ طرح‌های سفارشی برروی نایلون ، این دستگاه به فروشگاه‌ها امکان برندسازی و بهبود زیبایی بسته‌بندی محصولات را می‌دهد

مزایای بکارگیری بالشتک هوا در فروشگاه های آنلاین

کاهش هزینه انبارداری و حمل و نقل:

 یکی از مزیت‌های دستگاه بالشتک هوا در مقایسه با روش‌های قبلی مانند استفاده از نایلون‌های حبابدار، سبک و کم حجم بودن رول نایلون مصرفی این دستگاه می‌باشد که باعث می‌شود هزینه‌ها به شکل چشمگیری کاهش، یافته و این مزیت اقتصادی تبدیل به یک گزینه جذاب برای صنایع مختلف از جمله بسته‌بندی فروشگاه‌های آنلاین و شرکت‌های حمل‌ونقل و اداره‌های پستی شده است.

رول‌های بالشتک هوا به صورت رول فشرده و کم حجم تولید می‌شود که همین امر باعث ارسال سالم،کاهش هزینه‌های انبارداری و حمل و نقل می‌شود.

جمع بندی:

موارد زیادی در کاهش هرینه های فروشگاه‌های اینترنتی دخیل هستند.باشناختن عناصر تاثیرگذار بر هزینه ارسال کالا می‌توان مدیریت هزینه فروشگاه انلاین را به شکلی کاربردی انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

کاهش هزینه فروشگاههای آنلاین

کاهش هزینه‌های فروشگاه آنلاین

در این مقاله به توضیح راهکارهای کاهش هزینه های فروشگاه آنلاین میپردازیم و برخی راهها از جمله استفاده از بالشتک هوا را شرح میدهیم
انواع دستگاه وکیوم صنعتی

دستگاه وکیوم بسته بندی چیست و انواع آن کدام است؟

در این مقاله به توضیح انواع دستگاه وکیوم بسته بندی میپردازیم و برخی از نکات مهم هنگام خرید این دستگاه را شرح میدهیم
یه مرد که داره فکر میکنه بالشتک هوا چیه

بالشتک هوا چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

در این مقاله به بررسی بالشتک هوا میپردازیم مزایا و کاربرد آن را در صنایع مختلف بررسی میکنیم و در نهایت نحوه تولید آن را شرح میدهیم