معرفی دستگاه تولید بالشتک هوا مدل D50

دستگاه تولید بالشتک هوا مدل D50

فهرست مطالب

دستگاه بالشتک هوا مدل d50 چیست؟

در ادامه خلاصه ای از ویدئوی بالا را میخوانید:

این دستگاه یکی از قویترین دستگاههای تولید بالشتک ساخته‌‌‌‌‌ی مجموعه ایمن پک می باشد.

از مزایای این دستگاه میتوان به سرعت و توان بالای تولید بالشتک اشاره کرد، این دستگاه در مجموعه هایی که روزانه تعداد بسته بندی بالایی دارند بسیار خوب عمل می کند.

تنظیم دمای اتوماتیک برای دوخت یکدست و یکنواخت یکی دیگر از ویژگیهای این دستگاه است به این صورت که خود دستگاه در ابتدا دما را تنظیم کرده و پس از آن شروع به کار میکند. این ویژگی باعث شده تا دور ریز کمتری در مرحله شروع و راه اندازی داشته باشد و دمای المنت ها همیشه در حد تعادل و ثابت بماند.

این دستگاه دارای سه دکمه دما، هوا و سرعت می باشد، که با توجه به جنس پلیمر مصرف شده در رول پلاستیک، میزان دما و سرعت را تنظیم می کنیم.

 و با توجه به سایز بالشتک ها میزان هوا را تنظیم می کنیم.

تمامی قطعات ولوازم جانبی این دستگاه در وب سایت ایمن پک موجود است.

طریقه راه اندازی دستگاه D50

وقتی کارتن دستگاه را از مجموعه ایمن پک دریافت می کنید. این کارتن شامل خود دستگاه یک عدد غلتک نگهدارنده رول، دو عدد میله هدایت کننده و یک عدد پایه نگهدارنده میباشد که طبق فیلم بالا اسمبل می شود .

برای تولید بالشتک با کیفیت با دستگاه D50 سرعت تولید را نسبت به دما باید تنظیم کنید، به این صورت که هر چقدر سرعت بیشتر می شود به همان میزان دما را باید بالاتر ببرید. با بالا و پایین کردن میزان سرعت و دما یک دوخت یکدست و یکنواخت را خواهید داشت .

طریقه سرویس و نگهداری این دستگاه

تسمه نسوز :

قطعات تعویضی این دستگاه شامل تسمه نسوز دستگاه است که به خاطر مصرف زیاد و حتی مواقعی که دستگاه بدون رول کار می کند باعث سوختگی تسمه نسوز می شود .

توجه داشته باشید دمای زیاد دستگاه و نبود رول روی دستگاه از مهمترین علل خرابی تسمه‌های این دستگاه میباشد .

تسمه‌های این دستگاه را از وب سایت ایمن پک از قسمت لوازم جانبی دستگاه های بالشتک هوا می توانید تهیه کنید.

تیغه:

این تیغه وظیفه برش رول پلاستیک را  دارد که به مرورو زمان خاصیت برندگی خود را از دست می دهد و نیاز به تعویض دارد .

طریقه تعویض این تیغه به این صورت است که ابتدا لوله هوا را که با عدد پیچ آلن بسته شده را باز کرده و این لوله را از دستگاه خارج میکنیم. این تیغه داخل لوله هوا تعبیه شده است و به آسانی میتوان آن را تعویض کرد. این نوع تیغه را میتوان در فروشگاههای ابزار تهیه کرد، فقط باید توجه کنید که سایز تیغه‌ای که تهیه میکنید با تیغه دستگاه یکی باشد.

 ما از اعتماد شما و فرصتی که برای خدمت به سازمان شما داشتیم، قدردانی می کنیم. به عنوان یک شرکت، ما به این موضوع واقعا اهمیت می دهیم. متشکریم!

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

کاهش هزینه فروشگاههای آنلاین

کاهش هزینه‌های فروشگاه آنلاین

در این مقاله به توضیح راهکارهای کاهش هزینه های فروشگاه آنلاین میپردازیم و برخی راهها از جمله استفاده از بالشتک هوا را شرح میدهیم
انواع دستگاه وکیوم صنعتی

دستگاه وکیوم بسته بندی چیست و انواع آن کدام است؟

در این مقاله به توضیح انواع دستگاه وکیوم بسته بندی میپردازیم و برخی از نکات مهم هنگام خرید این دستگاه را شرح میدهیم
یه مرد که داره فکر میکنه بالشتک هوا چیه

بالشتک هوا چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

در این مقاله به بررسی بالشتک هوا میپردازیم مزایا و کاربرد آن را در صنایع مختلف بررسی میکنیم و در نهایت نحوه تولید آن را شرح میدهیم