راهنمای خرید دستگاه تولید بالشتک‌ هوا

مردی که داره فکر میکنه

فهرست مطالب

کدام یک از دستگاههای بالشتک هوا برای کار من مناسب است؟

با گسترش صنعت بسته‌بندی و اهمیت ارسال محصولات بدون آسیب‌دیدگی، اکثر تولید‌کنندگان این روزها درصدد انتخاب بهترین روش بسته‌بندی محصولات خود هستند.  در این میان استفاده از پلاستیک حبابدار و کوسن هوا یکی از بهترین راههای محافظت از محصول در بسته‌بندی است. حال با توجه به اینکه دستگاه تولید بالشتک هوا بسته‌های حبابی شکل در ابعاد مختلف تولید می‌کند، این دستگاه‌ کاربرد فراوانی در صنعت بسته‌بندی دارد. در واقع این دستگاه با تولید بالشتک هوا، فضای خالی موجود در بسته‌بندی را پوشش داده و از آسیب‌دیدن محصول جلوگیری می‌کند. حال زمانی که صحبت خرید دستگاه تولید کوسن هوا می‌شود،  فاکتورهای زیادی وجود دارند که هنگام انتخاب از میان انواع مختلف این دستگاه باید در نظر گرفت. در صورتی که می‌خواهید با عوامل تاثیرگذار در انتخاب و خرید دستگاه ، روند‌کار و راهنمای خرید آن آشنا شوید با ما همراه شوید.

مشخصات و ویژگی‌های دستگاه تولید بالشتک هوا

دستگاه تولید بالشتک ‌هوا یکی از دستگاه‌های صنعتی است که وظیفه تولید بسته‌های حبابی شکل جهت محافظت از محصولات مختلف را دارد. این دستگاه در عرض 2 الی 3 دقیقه گرم می‌شود و می‌تواند حجم زیادی از بالشتک هوا را در زمان کمی تولید کند. همچنین سرعت بالای دستگاه، باعث صرفه‌جویی در زمان و بالا‌رفتن سرعت انجام کار می‌شود. همچنین این دستگاه مزایای بسیار دیگری هم دارد که آن را به یکی از تجهیزات پرکاربرد در صنعت بسته‌بندی محصولات مختلف از جمله لوازم آرایشی، تجهیزات صنعتی، لوازم خانگی و…تبدیل کرده است. تعدادی از این مزایا به شرح زیر است:

  • میزان انرژی مصرفی دستگاه با توجه به نوع کاری که انجام می‌دهد، بسیار پایین است.
  • این دستگاه ابعاد بزرگی ندارد و فضای کمی را اشغال می‌کند. علاوه بر این دارای وزن کمی هم هست. به خاطر همین به راحتی قابل جابجایی است. این ویژگی‌ها باعث شده که حتی کارگاه‌های کوچک هم که مشکل کمبود فضا دارند بتوانند به راحتی از این دستگاه استفاده‌کنند.
  • از دیگر مزایای مهم و منحصر بفرددستگاه تولید کوسن هوای ایمن پک،  قابلیت درج لوگو بر روی بالشتک‌ها و پلاستیک حبابدار است. زیرا در این صورت شما می‌توانید یک تبلیغ موثر در کنار بسته‌بندی شکیل و زیبا داشته باشید.
  • کار با این دستگاه به راحتی است و نیاز به انجام تنظیمات زیادی ندارد، فقط کافی است فیلم‌های آموزشی دستگاه را مشاهده نموده تا بتوانید به راحتی با دستگاه کار کنید. لازم به ذکر است این دستگاه کلیه دستورات لازم را از کامپیوتر دریافت و اجرا می‌کند و کلیه اطلاعات بر روی صفحه نمایشگر دستگاه قابل مشاهده است. نحوه کار این دستگاه به این صورت است که با قرار دادن رول بالشتک هوا باد نشده در دستگاه و روشن‌کردن آن، رول به صورت اتوماتیک باز شده و دستگاه با سرعت زیادی رول‌ها را باد کرده و سپس درب آن‌ها را  دوخت می‌زند. لازم به ذکر است در صورت خرید دستگاه بالشتک هوای  مدل imen assemble 03 شرکت ایمن پک دو عدد رول اشانتیون به همراه دستگاه جهت یادگیری کار با دستگاه دریافت می‌کنید.

از جمله مزایای استفاده از بالشتک هوا در بسته‌بندی هم عبارت است از:

  • بالشتک های تولید شده به صورت کاملاً سبک و فشرده هستند که همین امر منجر به کاهش هزینه حمل و نقل و کاهش فضای اشغالی انبار در مقابل کیسه‌های بسته‌بندی حجیم و نامرتب، می‌شود.
  • بالشتک های هوا قابلیت بازیافت دارند و از این رو موجب آلودگی محیط زیست نمی‌شوند.
  • یکی دیگر از مزایای اصلی استفاده از  بالشتک در صنعت بسته‌بندی، قیمت ارزان‌تر و شکیل‌تر بودن آن‌ها از سایر ضربه‌گیرها است.

دستگاه تولید بالشتک هوا در صنایع مختلف از جمله صنعت مواد مصرفی چاپ، لوازم آرایشی، کیف، کفش، مبلمان، سخت‌افزار، اسباب‌بازی، صنایع‌غذایی، مواد شیمیایی، محصولات الکترونیکی و سایر مواد شکننده جهت حفظ ایمنی محصولات بدون اضافه کردن وزن‌اضافی کاربرد دارد.

قبل از خرید دستگاه چه عواملی باید در نظر گرفته‌ شود؟

ایمنی کارگران یکی از اولویت‌های اصلی هر کارگاه و هر واحد صنعتی است پس هنگام خرید دستگاه حتما میزان ایمنی دستگاه را مورد بررسی قرار‌دهید. لازم به ذکر است سرمایه‌گذاری در تهیه یک دستگاه با ایمنی زیاد و سرعت بالا در دراز مدت باعث صرفه‌جویی در بسیاری از هزینه‌های شما خواهد شد، بنابراین دستگاهی هر چند با قیمت پایین اما با ایمنی و سرعت پایین اصلا از نظر اقتصادی به صرفه نیست. با توجه به اینکه دستگاه‌های تولید بالشتک هوا دائماً به‌روز می‌شوند و قابلیت‌های جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شود ، تولید کننده دستگاه باید پشتیبانی لازم جهت آموزش کار با دستگاه، تعمیر و نگهداری آن را ارائه‌ دهد. در ادامه تعدادی از مشخصه‌های فنی دستگاه‌های تولید بالشتک هوا که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه داشته باشید را بیان می کنیم:

  • قبل از خرید دستگاه، نظرات مشتریان قبلی دستگاه تولید بالشتک هوا را بررسی نمایید و با آنها در ارتباط باشید.
  • طراحی، وزن دستگاه و ابعاد آن را با توجه به کارگاه خود نیاز سنجی نمایید تا بتوانید دستگاه مناسبی را انتخاب کنید. در واقع برای مکانهایی که با کمبود فضا روبرو هستند، دقت در انتخاب دستگاهی با حجم کم و همچنین قابلیت جابجای آسان بسیار مهم است. به طور کلی هنگام انتخاب دستگاه ساخت بالشتک هوا به نوع محصول توجه داشته باشید. زیرا بالشتک هوای تولیدی دستگاه با توجه به نوع محصول(شکستنی، دکوری، آرایشی و…) متفاوت است.
  • به سرعت دوخت دستگاه تولید بالشتک هوا دقت کنید. در واقع به اینکه چه میزان بالشتک در دقیقه توسط دستگاه باد شده و درب آن دوخته می‌شود، توجه داشته باشید. به طور مثال دستگاه‌ مدل D50 سرعت 25 متر بر دقیقه را داراست.
  • مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه را حتما بررسی نمایید.
  • شرکت سازنده دستگاه بسته‌بندی باید کلیه گواهی های لازم را داشته باشد. این گواهی ها تضمین می‌کند که شرکت تمام استانداردهای را در تولید دستگاه خود بکار برده است.
  • توان و ولتاژ دستگاه را با توجه به نوع کار خود انتخاب کنید.
  • به میزان دبی یا حجم هوای خروجی دستگاه دقت کنید. به طور مثال ممکن است۲۰ متر مکعب در دقیقه باشد.
  • قابلیت‌های جانبی دستگاه را بررسی کنید. زیرا برخی از انواع دستگاه‌های ساخت کوسن هوا مانند دستگاه ساخت بالشتک هوا مدل (D50)تولید مجموعه ایمن پک دارای سنسور تنظیم دما و سرعت دستگاه به صورت خودکار هستند.
  • در نظر گرفتن بودجه مشخص شده به این منظور از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب دستگاه است. چرا که در این صورت شما می‌توانید بهترین نوع دستگاه را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

چرا از ایمن‌پک دستگاه تولید بالشتک هوا بخرم

برای شما هم احتمالاً این سوال پیش آمده که کدامیک از برندهای موجود از این دستگاه را خریداری کنم. شرکت ایمن‌پک با به کارگیری نیروهای متعهد و متخصص دارای چندین سال تجربه تولید دستگاه بسته‌بندی بالشتک هوا و کلیه ملزومات آن با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا است. این شرکت، دستگاه تولید بالشتک را با مناسب‌ترین قیمت، خدمات پس از فروش و پشتیبانی بلندمدت و میزان رضایت بالا در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. به خاطر همین این مجموعه یکی از بهترین گزینه‌ها به منظور خرید دستگاه تولید بالشتک هوا است. لازم به ذکر است بسته‌بندی محصول شما نشان‌دهنده هویت و برندتان برای مشتری است پس دقت در انتخاب دستگاه بسته‌بندی هم بسیار مهم است. کلیه محصولات ایمن پک با دو سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش ارائه می‌شود . با توجه به اینکه تعدادی از قطعات این دستگاه وارداتی است، قیمت دستگاه با توجه به نوسانات ارزی موجود، متغیر است. شما می‌توانید این دستگاه را با بهترین قیمت بازار از سایت ایمن‌پک خریداری کنید. همچنین برای مشاوره و دریافت راهنمایی قبل از خرید  با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در انتخاب دقیق این دستگاه بسته‌بندی یاری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

کاهش هزینه فروشگاههای آنلاین

کاهش هزینه‌های فروشگاه آنلاین

در این مقاله به توضیح راهکارهای کاهش هزینه های فروشگاه آنلاین میپردازیم و برخی راهها از جمله استفاده از بالشتک هوا را شرح میدهیم
انواع دستگاه وکیوم صنعتی

دستگاه وکیوم بسته بندی چیست و انواع آن کدام است؟

در این مقاله به توضیح انواع دستگاه وکیوم بسته بندی میپردازیم و برخی از نکات مهم هنگام خرید این دستگاه را شرح میدهیم
یه مرد که داره فکر میکنه بالشتک هوا چیه

بالشتک هوا چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

در این مقاله به بررسی بالشتک هوا میپردازیم مزایا و کاربرد آن را در صنایع مختلف بررسی میکنیم و در نهایت نحوه تولید آن را شرح میدهیم